Började dagen med att skriva nationellt prov i svenska B. Har verkligen ingen aning om hur det gick, men IG slipper jag nog =)

Sen har jag tillbringat en lugn eftermiddag i stallet, med två teorigrupper, fika med Ingrid, lite kontorsjobb ( ja jag vet att jag har skolvecka den här veckan, men de var inge ansträngande ;p), nästan en timmes promenad med Prinsen i det underbara vädret.

Sen ringde min lärare och berättade att läraren jag skulle ha på min ända lektion imorgon är sjuk! Så jag är ledig! Hur underbart som helst, precis vad jag behövde just nu!
Så jag ska rida för Ingrid imorgon bitti och ta hand om hästen sen ska det pluggas klart de sista för den här veckan, sen blir det bara till att ta det lugnt, läsa den braiga boken jag lånat av Fia och Elin och ha det allmänt skönt! Hoppas på bra väder så blir det garanterat en promenad.

Sen på kvällen blir det träning! Förhoppningsvis får jag med mig två kompanjorner! =)

Sovdags!


Kommentarer
Postat av: Annso

Hehe ja det är en hel del päls =P

Ja hoppas vädret håller i sig när ni är här nere då =) det är såååå underbart nu! =) bästa tiden nu innan insekterna vaknar till liv.

När är det ni ska åka ner? Kommer ni och hälsar på mig den här gången? ;)

2009-04-02 @ 12:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0