För er som missat det så har jag påsklov den här veckan istället för nästa eftersom jag och Ingrid åker ner till skåne då ( som om inte det kan kallas för lov) jag har dock haft väldigt mycket att göra de här dagarna ändå, sånt här som man inte hinner med i vanliga fall.

Dagen började med klippning, blev ganska nöjd, ingen jätte skillnad men det blev lättare och lite mer liv. Sedan skyndade jag mig upp till stallet, där jag först kollade på Ingrid och Amo och sedan red själv. Radon kändes bitvis riktigt bra och bitvis mer eller mindre katastrof. Men det är väldigt roligt att rida nu när vi får börja göra lite saker. Sedan slängde jag ut hästen i hagen och swischade hem, kastade i mig lite lunch, duschade och bytte om för att åka ner till sundsvall med Fiusliuslej.
Först ett stopp på Kings, Prinsen fick ett nytt schabrak och matchande benlindor och min hatt fick en alldeles egen väska (nu är det slut på åkandet i hatt). Sedan sprang vi runt hela Sundsvall för att leta studentklänningar. Fia hittade en riktigt snygg på Sisters, jag provade bara en och den var ganska fin, dock inte 100 så jag kollar vidare ;D

Hemmåt och var på Annicas teater, de var riktigt riktigt duktiga, imponerande! :D
Ut till stallet igen för det jag inte hunnit med under dagen, linda ben, borsta ordentligt osv. Fick dessutom veta att jag ska jobba imorgon och på torsdag så nu är mitt lov tydligen "förstört" men det kan jag nog leva med ;)

Så eftersom jag blir upphämtad innan sju imorgon bitti känns det som om sängen är ett hett alternativ!

Kommentarer
Postat av: Saga

Hej!

Ligger kings i sundsvall? Har de mycket hästgrejjer?

2009-04-08 @ 17:36:22
URL: http://www.sagasmedberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0