Dagen efter tävlingshelg eller träningshelg också för den delen måste vara typ det tråkigaste som finns.
Dessutom har dagen bjudit på otroligt grått och trist väder som inte gjorde saken lättare.

Dagen har ändå varit helt okej, började med en liten sovmorgon, vaknade strax innan nio och gjorde mig klar för frukost med Fia, vi invigde Prisma cafét och försökte göra lite projektarbete, lite framåt kom vi nog iaf!
Sen lekte jag springpojke åt mamma, hämtade bläck och blommor åt Annica (som hade premiär på sin föreställning idag)
Hem för lunch och sedan upp till stallet, hade teorigänget som fick fortsätta pyssla med sitt kollage, fixade åt R och skrittade sedan ut barbacka med Fia och Upan. Hästarna skötte sig utmärkt så vi kom levande tillbaka till stallet igen.

Nu har jag precis kommit hem från tre timmars personalmöte, jag var jätte duktig och tog inte på mig för mycket ( som jag brukar kunna göra) Lagom många pass fram till sommaren och sen ingenting mer tills vidare, jag vill lämna sommaren öppen ett litet tag till, vem vet vad man kan vilja göra då? =)
Nu är det sovdags då det väntar en lång dag imorgon också!

En Fia och Upan på barbackapromenad uppför specksta

Kommentarer
Postat av: Fia

hahaha, gud vad vi ser ut!

2009-04-07 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0