Har varit så otroligt mycket att göra den senaste veckan så bloggen har fått stått tillbaka.

Lördag:
Jobbade på ridskolan tillsammans med Ingrid, kollade sedan lite på Ludde träningarna, red premiärpasset på utebanan och var med Lollo till Timrå och ponnytävlingarna.

Söndag:
Startade dagen 06.30 hämtade upp Lena och Vialli och åkte ner till Timrå för Div 2 omgång 2, jag var chafför och allt i allo. Hoppade in som hästskötare åt alla som ville (fick frågan hur många hästar jag egentligen hade med mig ;p)
Låååång dag och vi var hemma runt 19.00 då tog Fia och jag en tur runt sälsten och galopperade. Hästarna var super snälla och tyckte det var jätte roligt.

Måndag:
Skolvecka, vilket betyder lektioner hela dagen. Brummade ut och hade min teorigrupp, red på utebanan för Ingrid hästen var ganska fin. Hade mina vuxna nybörjare som satt till häst för första gången, pluggade och var hemma strax efter 23

Tisdag:
Veckans värsta dag helt klart, hade gjort världens tankevurpa. Lektioner mellan 8-15.15 teorigrupp 15.30-16.00 och jobb på macken 16.00-22.30 När hade jag tänkt ta hand om och rida min häst??? Det löste sig så att jag mockade och fixade på lunchen ( Tack snälla för att jag har klarat körkortet), hästen vilade och Ingrid tog in honom.

Onsdag:
Skola hela dagen (nästan) Däck byte och tvättning av bilen. Lämna in New Body pengarna, teorigrupper. Uteritt på prinsen. Plugg hela kvällen och natten lång eftersom det var redovisning av Projektarbetet idag. Stress, stress, stress.

Torsdag idag alltså och jag går i skolan till 13.30 sedan ska det ridas. Och vad kvällen sedan bjuder på visar sig!
Fredag är det jobb och söndag tävling annars är det ganska oplanerat faktiskt. aja PA rapporten ska in.

Kommentarer
Postat av: Annso

Kul att höra att det går bra för dem =)

2009-05-02 @ 20:56:54
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: lulu

Det gör jag gärna, fast isåfall på utebanan för det är inte så bra ljus i ridhuset. Vi kan väl kanske bestämma någon dag framöver ^^

2009-05-03 @ 11:52:36
URL: http://luluhanstrom.blogg.se/
Postat av: lulu

Det gör jag gärna, fast isåfall på utebanan för det är inte så bra ljus i ridhuset. Vi kan väl kanske bestämma någon dag framöver ^^

2009-05-03 @ 11:52:36
URL: http://luluhanstrom.blogg.se/
Postat av: Ou

Vad hände i helgen? Eller var det bara en snål domare?

2009-05-04 @ 15:35:19
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0