som tidningen kommer och avbryter mitt i träningen för att ta kort.

Härnösandsridklubb blev ju utsedd till årets ridskolan vid ryttargalan i sundsvall i helgen som var. Så idag klampade tidningen in och ville skriva ett litet repotage, så Radon, jag och Ingrid fick leka modeller och avbryta den pågående lektionen. Tur att vi hade hunnit ridit så pass mycket som vi hade innan de kom in.

Radon kändes ganska fin idag! Och flytet som jag efterlyst de senaste dagarna hade återvänt! Skönt! Kanske de kan kännas lite roligt att åka iväg till helgen också, har hittills mest bara kännts lite jobbigt.

Nu har jag precis ätit lunch, ska gå ner och hänga tvätten som mamma lämnade när hon gick till jobbet =) Sen ska jag hoppa ner i soffan och läsa min bok en liten stund innan det är dags att ta tag i plugget. Annat jag ska göra idag är att få massage kl 16.15 och sedan träna ikväll på friskis! =)


Kommentarer
Postat av: Saga

Vad kul att härnösands ridklubb blev årets ridskola!

Blev du nominerad?

Jag blev det, men tyvärr ställdes våran gala in :(

2009-04-02 @ 13:51:45
URL: http://www.sagasmedberg.devote.se
Postat av: Fia

Åh, räcker det inte med en kompanjon bara? (A)

2009-04-02 @ 16:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0