Dåligt uppdaterat= mycket att göra!
Jobbad förmiddag i stallet hela veckan+ allt annat jag brukar göra =)
Radon har gått i ridhuset ons, tors och varit riktigt riktigt fin! Min lilla Prins, idag tog vi en barbacka tur i det underbara vädret. Och han var super snäll :D Så den här veckan har han verkligen levt upp till Prinsen.

Igår var vi dessutom på Friskis, och eftersom jag fick med mig båda mina kompanjorner utan en MASSA tjat, börjar jag tro att de faktiskt tycker att det är lite roligt innerst innerst inne ;)

Helt underbart är det dessutom att det börjar bli vår. Man blir så glad när man Cyklar hem, ser folk som Krattar sina gårdar och Sopar gatan. Man behöver dessutom inte Tumvantarna och klara sig nästan utan Jacka. Hästarna börjar kunna vara utan Täcke. Och ja det är helt enkelt vår i luften :D

Nu ska vi alldeles strax gå ut och äta middag, hur trevligt som helst ungefär!

Så här såg Världens bästa Prins ut idag!



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Jossan

Ja precis, har gått i de tankarna jag med. Måste bara hitta något som skriver fint för det är inte riktigt min starka sida =)

2009-04-29 @ 09:34:27
URL: http://halllon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0