Imorse när jag halv sju skulle sätta mig på cykeln mot stallet tänkte jag att jag måste prova igen om lurarna var helt trasiga och ta mig tusan, de hostade igång sig och har sedan gått hela dagen :D Peppar peppar, hoppas de håller ihop!

Annars har dagen inte bjudit på några stora överaskningar, Sandra och jag hade stallet på förmiddagen idag också och vi var lika effektiva som vanligt. Red ut i ridhuset också för att samtidigt kunna titta på Ingrid när hon red eftersom det var lite tajt om tid, för klockan halv fyra skulle jag infinna mig hos tandläkaren.
Gick bara bra och det fanns inga hål den här gången heller!
Och det firades med en glass på Coop när jag var och köpte mjölk =)

Nu ska jag äta lite middag som min underbara syster lagar, ja är det nått hon är bra på så är det att laga mat! God mat dessutom! Sedan blir det promenad till Fia för PA jobb och garanterat en hel del snack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0