Vilket innebär att det närmar sig helgen med stormsteg :)

I helgen blir det Ulla träning för fulla muggar :) Börjar med morgon jour på lördag morgon sedan ska jag, mamma och Annica ner till sundsvall/Birsta. Jag måste bland annat köpa en ny telefon då min mer eller mindre lagt av helt och hållet. Går nu bara att skicka sms (ibland) I går morse när alarmet ringde hade hela telefonen hängt sig och gick inte att stänga av.. GRR!

Sedan vid ett ska vi hämta upp Ulla vid järnvägsstationen i sundsvall eftersom det tydligen inte gick ngn anslutning till Härnösand denna gång.

Nu till dagens planering.
Ska äta lite nu sedan promenera i det fina vädret upp till ridskolan och rida ut med min prins :)
Vid fem har jag körlektion igen (blää) Diggar inte riktigt min körskollärare....
Klockan 20.00 är det dags för friskis och svettis igen (jobbigt värre)
Dessutom ska jag hinna ladda tvättmaskinen och fixa lite annat smått och gott =)

Ha en underbar torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0