Ja nu är jag snart uppe i statistiken jag hade innan det oplanerade bloggpausen. Är ju ändå drygt 50 unika läsare om dan på min blogg helt otroligt..

Idag har jag helt fräckt varit hemma från skolan. Blir så otroligt frustrerad då jag måste sitta 7 timmar/dag och inte göra någonting bara sitta och vänta på att tiden ska gå. Har så otroligt mycket mer att göra hemma och i stallet så det känns totalt meningslöst. Och med det menar jag verkligen inte att jag inte vill gå i skolan.
Det är ju precis det jag vill!
Ska jag ändå vara där var tredje vecka kan dom väl ge mig något att göra, något att bita i....
Måste ta tag i det här problemet, känns bara inte riktigt som jag orkar just nu. Svårt att se några lösningar har jag också för tillfället men de brukar ju komma och gå så jag sitter här och väntar på dem så länge...

Har istället idag hunnit med att fixa iordning lite på mitt rum med papper osv, tagit en ganska lång promenad, ridit Baldi, haft teorigrupp samt hjälpt dom i stallet innan, tagit hand om Radon och ridit lektion på Saleta.

Fia red Radon på lektionen nu ikväll, kan ju säga att jag är grymt avundsjuk. Tur att jag får rida honom i helgen ;) Men dom såg ut att trivas ganska bra ihop och Radon är så söt när han "kan själv" Min häst är riktigt fin :D
Dom ska föresten åka ner till Timrå och rida lag klassen för att representera HRK i finalen :) Saknas ekipage och jag och Ingrid är ju nere i Skåne den helgen!


Kommentarer
Postat av: ou

Om jag kommer ner till H-sand, lånar du ut honom till mig oxå? ;) Isf kanske jag borde försöka komma ner i vinter...

2008-09-24 @ 22:54:43
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: ou

Jag skulle ALDRIG klaga på ditt arbete med honom. Han är din och jag vet att han kan ha både bra & dåliga dagar. Ibland tom mkt dåliga. Dessutom vet jag att han kan bli lite stressad av en ny ryttare på ryggen.

2008-09-24 @ 23:11:00
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0