Gör jag för fullt just nu, och vi kom nyss in från senaste åkturen.

Kör med min mamma och hon kan inte skillnaden på höger och vänster så inför varje kurva (då hon inte tidigare berättat var vi ska) måste jag fråga om hennes höger är samma som min höger annars kan vi hamna ngn helt annanstans ;)

Nästa körlektion torsdag! Vill verkligen ha det där körkortet nu!!

Annars har jag och Fia varit ute i skogen och ridit idag. Min häst är fortfaranade inte som vanligt, jag vet inte om det är att han har märkt att hösten kommit, att han inte har ngn kompis att leka med i hagen längre och därför bara står still om dagarna eller om det helt enkelt är för att han vilade/skrittade förra veckan. Ruskigt pigg är han, och ännu mera fjollig för flugfångaren i stallet ;) Men det var en ganska mysig tur med galet härligt väder =)

Hade Ingelas 15.00 grupp också, med VP och LR osv ;) vissa av dom har jag inte sett rida på ett tag och blev riktigt förvånad över hur mkt som hade hänt :)
Skojj!

Ne dags att krypa ner i sängen och läsa körkortsteori tror jag visst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan ju vara för att det är älgjakt eller nåt.. ;p

2008-09-24 @ 08:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0