Japp Radon är numera naken hund och all hans super fina färg som bortblåst (snyft)
Men när man blir svettig av att promenera ut i skogen (som var fallet idag) känns de bäst att ta bort lite päls innan träningen i helgen.
Klippmaskinen jag använda är dock inte riktigt den bästa och sånt här små plock som vid huvudet osv blir inte så J*vla bra ;) Men mindre päls har han och de var väl huvudsaken.

Kom precis hem från körskolan, gick faktiskt riktigt bra att köra idag och jag tror Ola var liiiite imponerad iaf ;p Jag kan ju drömma om att de var så :)
Så nu är jag inbokad på hakbanan vet dock inte datum än då de tydligen var lite köö :/

nu blir det nog matdags innan de är gympadags (fast nu verkar min gympa dejt ha dragit sig ur.... GRR)

Kommentarer
Postat av: Stina

haha halkbanan e kung! så sjukt roligt :D:D:D ja körde av o hamna i ett dike.. haha va asnära dom fick dra upp mig med traktorn

2008-09-26 @ 10:48:37
URL: http://solofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0