Igår red jag först en La:3a på Amo Mak, Jag är nöjd med tanke på att jag ridit hästen 4 gånger innan ;) Hade några ordentliga komunikationsmissar men överlag var han fin. Och det var Jätte roligt :D 61 % och en andra plats :D

Sedan red jag en Msvb:3a på Radon jag var jätte trött och hade inte alls någon trevlig känsla. Vi gjorde iaf vårat bästa och slutade på drygt 57% vilket visade sig räcka ända till två utanför placering.

Igår red jag först Msvb:4 på Radon hade en mycket mycket trevligare känsla i kroppen på honom, dock gjorde vi endel rejäla missar men den här klassen är jag nöjd med :D Slutade på 56,48 % tror jag det var.

Laddade om och red helgens sista klass La:4 på Amo. Var så otroligt trött då jag kom ut från banan att jag knappt mindes hur de kändes ;) Men det var grymt roligt. Hade en synlig miss där han bröt i ett hörn men annars var han riktigt fin :D 62,4 % och de räckte till en tredje plats.

Det gjorde också att vi slutade 2:a i DM:et efter Emma Edwardsson :D Jätte roligt :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack ! o grattis själv till DM silver och 18 års dagen. kram Sara

2008-09-08 @ 14:20:08
URL: http://nogg.se/petitechanel
Postat av: Stina

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN:D:D

2008-09-08 @ 17:49:10
Postat av: Jossan

Grattis på födelsedagen!!!

2008-09-08 @ 20:42:12
URL: http://halllon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0