Jag fixar inte det här längre..

Har aldrig någonsin förstått varför man ska sitta i plugget 7 timmar/dag och inte göra ett skit!! När jag är där vill jag plugga, lösa uppgifter, skriva uppsatser.. Men iställer sitter vi bara och väntar på att klockan ska gå...
Måste ske ngn förändring de kan inte hålla på så här ett år till!!

Nu sitter jag alltså och sitter igen, och väntar på att klockan ska bli tolv. Det värsta är att det är för lite tid att hinna göra någonting vettigt! Varför stannade jag inte i sängen imorse?!

Efter skolan ska jag iaf skynda mig ut till stallet och ha Ingelas 15.00 grupp eftersom hon är ledig idag. Det ska bli super roligt ;D Har inte haft några lektioner på länge nu =)

Sen ska jag rida ut en sväng på min prins, har ju lånat ut honom till FIa imorgon på lektionen eftersom hon evt ska åka med honom till Timrå och div 2 finalen (jag är nere i skåne då) så jag kanske borde låta henne rida honom nångång innan iaf ;)

I helgen är det Ulla träning ;D och jag får vara med den här gången. Har ju missat dom två senaste pga ridledarkursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0