Hade en riktigt trevlig födelsedag igår =) spenderade den på ridskolan tillsammans med mina vänner där ;) Åt både tårta och bullar ;)

Tck så jätte mycket för alla fina presenter jag fick!! Coolast var nog fågelburen ;) Mer om det lagom till min 20 års dag :P
Det jag blev mest förvånad över var att när jag kom hem från stallet vid sisådär kvart i elva tiden igår står en jätte jätte fin blombukett på bordet adresserat från mina två chefer. Thomas och Magnus. Tack!
Fick en jätte fin klänning av FIa också som verkligen var jag =) Super mysig! Annicas present var en heldag i Birsta ;) Mer om det också senare =)

Nu sitter jag och äter frukost. Väntar på att höra ngt från Fia, tror vi skulle försöka sätta oss med projektarbetet en stund innan jag börjar på ridis.

Kommentarer
Postat av: ou

nu var det länge sedan du uppdaterade ;)

2008-09-11 @ 14:19:36
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0