Ja idag är det precis 1 år sedan Radon fick flytta söderut och bli Härnösandsbo :D
Ett helt underbart år ;D (iaf om man ser det i hästväg)

Igår var jag och min prins ute i skogen. Han var BOMB! och det var verkligen skräck blandad förtjusning att sitta på ;) Han var grymt fin och samtidigt letade jag efter handtaget på sadel några gånger ( som uppenbarligen har flyttats över till hoppsadeln )
Men det var roligt :D Sen när vi nästan var hemma efter mer än en timme höll han på få hjärtattack när några barn sprang och gjorde massa konstiga ljud bakom ett hög plank ;P

Den här veckan är det skolvecka =( Ur tråkigt!! Dessutom är planen att jag ska förutom att gå i skola och hinna ta hand om min häst hinna jobba och köra ett antal körlekitoner! Lycka till Mia!

ovik  trav radon radden radan ovik-w innan-start

galopp s6301611 s6301652 s6301613 s6301230 s6301536 s6301386

s6301385 sluta jemt radon-och-fia-jemt image129



 

Kommentarer
Postat av: annso

men jag stannar en vecka ungefär så vi hinner nog ses =)

2008-09-22 @ 10:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0