Ja torsdagen började med en promenad till ridskolan, hann se det sista när Ingrid red Kotten, han såg riktigt fin ut!
Sedan var det dags för min och Radons tur, red igenom programmet vi ska rida på lördag (msvb:2) på samma sätt som igår. Bara lekte oss igenom. Gick faktiskt riktigt bra! Som sagt vi ska göra allt vi kan för att lyckas med det till helgen. Det blir vårat mål, att bara leka!!

Sedan var jag ögon åt Ingrid när hon red igenom programet på Amo. Fick dessutom reta henne lite för att hon inte komihåg programet (eftersom hon en halvtimme tidigare skrattat åt mig för att jag fattade galopp vid fel bokstav)
Amo var inte riktigt lika fin som han varit ett tag och släppte lite i ryggen. Men han glimtade till då och då och rider hon honom så hela tiden slår dom alla ;)

Ner till körskolan för lektion som tur var fick jag skjuts ner av min extra mamma ;p Gick bra att köra och nu har jag dessutom äntligen fått ett datum för halkbana.

Tillbaka till stallet (även här fick jag skjuts, riktigt bortskämd idag), kontorsjobb med tråkiga sisulistor. Tog hand om Radon och putsade alla grejor inför helgen. Så skönt att ha det gjort redan på torsdagen så är det bara badning och knopppning på fredan.

Nu har jag precis ätit och ska alldeles strax sätta upp håret lite fint och promenera ner till bion. Fia och jag ska nämligen kolla på film ikväll :D

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0