Ja den här veckan har vi verkligen haft sjukt mycket att göra.

I måndags red jag Camir en stor brun valack som ridskolan haft på prov i en vecka, tyvärr räcker den inte riktigt till så den får åka hem imorgon.
Igår var Ingrid och jag upp till Vännäs och hämtade hem en ny ridskoleponny Tizziana, ett skimmel sto på 10 år, så nu hoppas vi att hon funkar super. Dessutom jobbade jag tre timmar och hann med att rida Radon, dock var klockan närmare 11 innan jag kom hem.

Idag fick jag faktiskt lite sovmorgon eftersom jag dessutom varit sjukt förkyld denna vecka.
Red Tizziana i ridhuset en sväng, riktigt rolig ponny att rida ;D Sen har jag bland annat haft två teorigrupper och ridit Radon.

Nu är det dags att packa eftersom jag och Ingrid åker ner till Skåne och Flyinge imorgon eftermiddag :D Ska bli riktigt roligt. Dock är inte packa riktigt min grej.... inte resa heller för den delen eftersom jag så lätt blir illamående, men de går säkert bra :D

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hej! Vad kul & se att du fortfarande har kvar designen som jag gjorde till dig :)



Hoppas allt är bra! Mvh Mimmi

2008-10-04 @ 20:08:58
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: ou

Visst har du packat klart nu? Vill höra hur ni hade det och hur det gått för R & Fia

2008-10-06 @ 15:48:22
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Vad roligt att höra! Tyvärr har jag inte kvar photoshopfilen till din header eftersom att min dator kraschade för ett tag sedan, så jag kan inte byta ut dina bilder. :/



Kramkram

2008-10-06 @ 18:08:59
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0