I tisdags var jag och Radon ute och gjorde skogen farlig ;) Jobbade massa tempoväxlingar uppför specksta. Mot slutet var han riktigt fin och med mig!

Dessutom hann jag med att åka på min lillasysters teaterpremiär, jäklar var duktig hon var ;D

Igår var det JÄTTE segt att kliva upp, min fökyldning har långt ifrån släppt och i tisdagskväll var jag mer eller mindre helt deckad! Tog mig såsmåningom ut till stallet, där jag red Radon för Ingrid på förmiddan. Vi jobbade program på ett lite annorlunda sett. Lekte med form och rörelserna även fast jag var tvungen att rida de bestämde rörelserna, Funkade hur bra som helst. Så nu ska jag försöka göra så då vi kommer in i Umeås ridhus också, även fast jag vet att det kommer vara mycket svårare då både jag och Radon blir lite spända, men övning ger färdighet!

Sen var det full fart med två teorigrupper + Therses lektion. Den var förövrigt super skojjig att ha, roligt när jag ibland får ha andra grupper än dom med ledare ;)

Direkt då det var klart var det bara att börja borsta Tizziana som jag skulle rida kvällspasset på ;p Hon var super fin hela passet :D Underbart :D Hade tydligen varit lite spänd mot slutet i tisdags, vilket kändes i början men sen gjorde hon riktigt fina diagonalslutor i trav och väntade på mig hela tiden. Roligt!

Idag ska jag alldeles strax promenera ut till stallet, för en sista duvning av Ingrid inför helgen. Sen är det körskola, tillbaka till ridis och pappersjobb som gäller. Förhoppningsvis ska Fia och jag hinna med att gå på bio ikväll också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0