Och jag ser inget stopp? Hade ett helt tomt novemberlov framför mig, där jag riktigt såg fram emot att bara ta det lugnt. Det är bara det att igår fylldes så gott som alla dagarna upp. Dock av roliga saker men ändå!

Dessutom har min värsta fiende, halsontet kommit tillbaka grr!

Annars är det som sagt full fart =) ingen chans att ha lång tråkigt iaf. Red ut på Radon igår och red Amo på lektionen på kvällen =) Amo var riktigt fin och de var super skojjigt, behövde inte hålla i mig i handtaget en ända gång, var knappt ens jobbigt ;)

Idag är det skola, sedan stall med teori och uteritt på Radon, sedan ska jag hinna med att jobba också mellan 20.30-22.30 Drygt!

En väldigt skojjig sak är däremot att jag har anmält mig till Umeå nu :D Så vi kommer iväg och får göra en sista start innan vintern =)

Novemberlovet kommer bli väldigt spännande, återkommer med det såsmåningom :D

Kommentarer
Postat av: annso

hmm.. hoppas du blir kvar i stan iaf... =/

2008-10-14 @ 16:35:57
Postat av: annso

sicken tur att jag åkte ner till flyinge och träffade er där iaf då ;) men fredag kan vi ju försöka träffas en sväng om du är hemma då =)

2008-10-14 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0