En dag i soffan och jag är så otroligt less. Samtidigt vet jag att kör jag igång som vanligt kommer jag att krascha! Hade feber igår eftermiddag men nu på morgonen mår jag mycket bättre =)
Så jag ska bädda ner mig i soffan en stund till och sedan borde jag vara fit for fight :D

Radon var riktigt fin i Onsdags då vi red program ;D Kanon =) Igår var det inte riktigt lika tip top (kan ha berott på att jag inte heller riktigt var tip top ;))

Vad har hänt mer? Det har kommit en ny häst till ridskolan, Nota Bene tror jag den hette. En fux som verkar super snäll.

Det är spökkväll ikväll med närmare 60 barn anmälda OMG! O.o Vi kommer med andra ord ha fullt upp hela fredagskvällen. Fia och jag ska samla ihop alla barn, promenera med dom till Geresta och sedan släppa iväg dom i skogen två och två ;p

I helgen är det Ulla träning igen :D Skojj!

Mot soffan och vidare!

Kommentarer
Postat av: ou

Se till å vila upp dig så du är frisk till tävlingarna.

2008-10-17 @ 15:34:19
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0