MIn häst är fin ;D Han var riktigt riktigt rolig att rida idag på lektionen. Tror jag blev lite inspirerad av att vara en helg på Flyinge så nu är det nya tag med det mesta :)

Han var riktigt in både i skolorna och när vi började jobba lite mot piruetterna :) Skojjigt värre =)

Nu är det sovdags, imorgon ska vi fixa med projektarbetet, någon tidning ska komma och göra en intervju med mig, rida lektion för Ingrid, körlektion, jobba, dessutom hinna med att göra de jag annars alltid gör på torsdagar, HEJA!

Fredag blir ungefär lika hektisk, lördag åker vi ner till Sthlm och kolla på hästar, Söndag klubbdressyr. Ska rida Lb:1 på Tizziana och något av Msv programmen på Radon :D


Laddning inför start!

Kommentarer
Postat av: Tove

tack :D

2008-10-09 @ 16:01:26
URL: http://toviss.blogg.se/
Postat av: Anonym

är startlistorna redan klara??

2008-10-09 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0