Hemma igen från bion och jag borde verkligen inte sitta här utan ligga i sängen påväg mot drömmarnas land. Börjar klockan 8 imorgon bitti och sedan är det full fart ända fram till kvällen.

Såg High school musical 3, super mysig film =) Fick en att fundera på vad som egentligen kommer hända efter skolan.
Jag har några spännande alternativ, men jag är redo att släppa allt och lämna alla och bara åka?

På måndag natt går tåget till första stoppet. Hoppas att det verkar super bra så att jag inte behöver fundera nått mer. Och att allt löser sig som jag vill.

Gah, mycket tankar fram och tillbaka, önskar nästan att skolan hade fortsatt ett år till. Lämna allt tryggt och säkert och ta det stora klivet ut i den "okända" världen, är jag redo?


Den här snyggingen har iaf sån tur att han är inräknad i alla mina planer, så än slipper han mig inte ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad har du för olika alternativ då? Nu blev man nyfiken =)

2008-10-29 @ 13:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0