Tycker folk som kommenterar anonymt är så otroligt fega, ursäkta men man måste ju kunna stå för det man säger och tycker.

Dessutom när någon ställer frågor, hur ska jag då kunna svara???
Ne irriterande är vad det är. Så om man inte kan skriva sitt namn, behöver man inte kommentera alls!

Radon var riktigt fin idag också, och jag kom på hur jag ska rida i enklabytena :D Dock mycket lättare på volt, så jag måste lära mig tänka så då jag rider raktfram också!
Sen har det bara varit massa jobb hela dagen. Intervjun med tidningen gick bra, får se hur mycket dom skriver som jag verkligen ha sagt ;) dessutom blev garanterat inte bilderna så bra i Ösregn ;P

Körlektionen blev inställd så jag fick en timme till att spela på, vilket jag verkligen behövde. Hann hem och slänga i mig mat innan jag nu varit och jobbat drygt två timmar.
Jobbade med en as kul tjej som heter Sandra (har nästan aldrig träffat henne förut) Men vi hade grymt roligt (:

Nu är det sängen som gäller min dag börjar 08.00 imorgon och sedan är det full speed fram till ungefär 22,45 Yes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0