Jag hatar verkligen att packa!!!
Försöka klura ut vad man kan behöva och vad man kan lämna hemma, och sedan som om det inte vore nog med det ska allting få plats i resväskan också! Ne ursch och fy!!

Ska väl strax börja bege mig ut mot stallet, har ju lov den här veckan så det är ingen speciell tid jag behöver börja. Men jag ska hinna skritta ut en sväng på prinsen, hoppas jag får sällskap =) och dessutom pratades det om tårta på personalmötet och det går ju inte att missa =)
Sen har jag ingelas kl 15 grupp, dubbla teorilektioner och sedan två lektioner ikväll också.
Hem och äta samt packa det sista och sedan går tåget 23.20 från Sundsvall :D
Framme imorgon förmiddag strax efter tio och då hoppas jag någon finns på plats för att hämta upp mig :D

Ne bäst att sätta fart så jag hinner med allt som ska hinnas även idag :)


Kommentarer
Postat av: ou

Jag håller ALLA mina tummar men också tår för dig!

2008-10-27 @ 14:15:11
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0