Ja så här såg det ut tidigare idag då jag promenerade till stallet

 
Radon var om möjligt ännu finare idag :D Verkligen super roligt har det varit att rida den här helgen :D
Känns grymt tråkigt att han ska ta det lugnt en vecka nu, men det är välförtjänat :)

Jobbade idag lite mer på skolorna variera mellan öppna, diagonalsluta och öppna igen, byten flera efter varandra och slutligen lite arbetspiruetter där vänster är mycket svårare än höger.
Som sagt en riktigt rolig helg =)
Nu ska jag äta middag och sedan skutta över till farmor en sväng innan jag ska fortsätta med min bok =) bara 200 sidor kvar nu ;p


(knäppte en bild på kandaret idag med telefonen, inte bästa bilden men ni får iaf se lite)

Dessutom knäppte vi lite kort ute i hagen idag också i det fina vädret som jag lägger ut då jag fått dom =)

Kommentarer
Postat av: terese

Ser häröigt ut med vintervädret. Här bara regnar och regnar... Snyggt kandar =)

2008-11-16 @ 19:59:15
Postat av: Beffa

Ah men så snygg han blev! Var ju ett jättefint kandar ju =) Fina Radon!

2008-11-16 @ 21:39:51
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0