Ja nu är snart den här super stressiga veckan över,känns hur bra som helst måste jag erkänna!

Idag startade dagen vid halv sju på macken, jobbade till halv nio, hem fick lite plugg gjort innan de var dags för skola, Panik iväg till stallet hade 3 lektioner framtill kvart i fem, hann precis in på USEK mötet då dom avslutade. Skynda mig och mocka och red sedan ut med Fia/Upan och Olivia/Malle, helt otroligt vad tråkigt väder det är nu, stenhårt överallt. Men hästarna skötte sig fin fint!

Nu har jag snott mammas dator, köpt mig en godispåse och sitter under täcket i sängen och ska försöka få lite plugg gjort som ska vara inne imorgon, Sedan klockan nio är det ju Medium :D Missa inte!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad pluggar du? :)

2008-11-13 @ 20:41:03
URL: http://ciccieurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0