Sitter och väntar på att pannkakan ska bli färdig att äta :D Ja, jag är så lat att jag inte orkar steka pannkakorna utan det blir i ugnen istället :D

Idag har varit en otroligt lugn och skön dag (jag är ju redan hemma ;p) Men de kan jag behöva inför helgen!

Har nämligen hand om båda Ingrids hästar i helgen.
Så imorgon ska jag förutom de vanliga "fredags sysslorna" på ridis hinna med att rida alla tre och mocka osv.. ;p

Lördag och söndag är helt kaotiska men de ska nog gå bra de också =)
Hjälpa Fia med morgon jouren rida och ta hand om alla tre. Fika och sedan jobba 15-22.30 *gäsp* jag kommer vara lagom trött där framåt åtta. Hoppas de kommer lite folk så jag håller mig vaken ;)

Söndag börjar alldeles för tidigt med utsläpp av hästar igen och sedan går bussen 07.00 från ridskolan så innan dess måste allting vara klart. Vi ska iaf ner på Clinic " Att träna inför tävling" hos Sigrid. Tar hela dagen och när vi kommit hem igen ska jag ta hand om alla tre hästarna (fast då tror jag att jag inte orkar rida, iaf inte allihopa)

Så lagom till måndag kommer jag behöva en helg igen ;)
Och dessutom är det dags för innevecka, vilket innebär att jag måste vara i skolan hela veckan. Fast de brukar inte bli så jätte jobbiga för mig ( mer om det sedan)

Nu ska jag kolla pannkakan och sedan slänga mig i soffan!
Hoppas ni alla där ute ha en underbar torsdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0