Klippning i morse var på den nya salongen Rut&Karl. Tror jag är ganska nöjd :D Blev väldigt mycket mindre hår iaf ;) Betydligt lättare. Men nu är det plattat så jag väntar med att ge betyg tills jag har tillbaka mitt lockiga hår =) Men som sagt nu är jag nöjd.

Sitter och äter lunch har varit på körskolan och gjorde lite teori, sen frågade magnus om jag ville köra en lektion också för dom hade fått återbud. Och de ville jag ju såklart, ett steg närmare körkortet!! :D

nu ska jag bara byta om, stoppa in musiken i öronen och gå upp till ridskolan där resten av dagen kommer att spenderas. :D


Kommentarer
Postat av: terese

Superfin bild=)

2008-11-26 @ 21:20:49
Postat av: Emma

var dom bra där , på rut&karl ? jag har nämligen bokat tid där : )

2008-11-28 @ 10:54:23
URL: http://emmaeliz.blogg.se/
Postat av: lulu

radon är så fin :)

2008-12-01 @ 20:23:23
URL: http://luluhanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0