Bara tio minuter tills jag får stänga macken och gå hem.
Fast dessa minuter går otroligt sakta, eftersom jag förberett allt jag kan och just nu är det inte en kund i synhåll...

Har blivit lite inspirerad av min syster och Marie samt även Fius, att ta tag i min träning och mitt sockerberoende.. Frågan är hur bra det kommer att gå..

Stallet eller snarare personalrummet är inte de bästa i det fallet. Och hur kul är det att ta fram en apelsin på personalmötena när de andra äter bullar osv? Tål absolut att tänkas på, troligast skulle jag må betydligt bättre och orka mer och då är de ju värt det. Men det är jobbigt innan man kommer dit!

Imorgon ska får jag rida min prins igen :D Längtar, även om han brukar vara as jobbigt första två dagarna efter sin skrittvecka ;p

Nu är det baaara fyra minuter kvar..

Det jobbiga är ju att jag öppnar imorgon bitti och jobbar ensam i hela 6,5 timmar, Yaiks!

Men gott om pengar är det ont om :D


Kommentarer
Postat av: Fia

hahah, det lät som. "Tro det eller ej, men fia ska försöka ta tag i träningen" ;)

2008-11-23 @ 09:55:02
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: Fia

hah, tycker du inte att d är tillräckligt illa när jag skriver om mina strumpor? ;)

2008-11-23 @ 10:27:29
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: ou

Mitt nyårslöfte för 2008 var att inte äta godis just för att minska på sockerintaget och hör och häpna JAG HAR INTE ÄTIT EN BIT GODIS!! Det är bara att bestämma sig. Däremot har jag bestämt att under julen får jag äta godis, jammi,jammi!



De första månaderna var det lite tufft men nu saknar jag det inte längre.



Kan jag så kan du!!

2008-11-24 @ 16:19:42
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0