jag tror Härnösand älskar slask!

Nu regnar det igen och innan jag kommit till stallet var jag dyngsur!
Som tur var hittade jag en Olivia som haft ponnyridningen som jag kunde få åka med hem :D Tack!

Nu ska jag lägga mig under en filt i soffan med Harry Potter och äta pepparkakor och dricka mjölk innan det bär av ut till stallet igen :)

          
(Kandaret Radon fick igår, fast hans var ju självklart i brunt)                                       
        
(pälsglansen jag köpte, luktar gott och återfinns även hos Jan Brink ;p)

Kommentarer
Postat av: Beffa

Åh, den såg nice ut pälsglansen, har inte testat de där märket, tycker dom brukar lukta så konstigt oftast, men den där luktar alltså gott? är den bra också?

vad snyggt kandaret var, men vill ju se Radon i det ;)

2008-11-15 @ 16:29:06
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0