En riktig kaos dag! Förhoppnigsvis löser det sig till det bästa ändå! =)

Nu om ca 15 minuter kommer min taxi och hämtar mig här utanför ska upp till ridskolan och sitta lite på den nya ridskolehästen Nota. Det var nämligen lite strul med någon sadel så jag får vara testpilot.
Skynda att byta om och sedan ner till trafikskolan, halkbanedags idag. Ursch!!!

Så fort vi är klar med det ska jag springa upp till ridskolan igen för att ha två teorigrupper. Hoppas verkligen jag hinner tillbaka (har ingen aning om hur lång tid halkbanan tar) Och det tar ju ett bra tag att gå...

Sedan förhoppningsvis hinna ta hand om min häst, han får nog vila idag hinner inte annars =)
Usek möte halv sju tror jag visst.

Ridlektion halv nio.
Sen kommer jag vara totalt slut kan jag meddela ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0