Finns det något bättre sätt att spendera sin lördagkväll på än på jobbet..?!

Trivs faktiskt riktigt bra med mitt jobb speciellt nu när jag får jobba på "riktigt" tidigare (under 18) får man inga bra pass, eller ju tiderna är ju bättre men man får jobba ihjäl sig för att tjäna några pengar ;p Nu får jag jobba dom "efterlängtade" helgerna ;)

Sen ska jag hem och sooova! Så otroligt mega jobbigt att kliva upp nu på mornarna då det är mörkt ute! Och jag som inte egentligen är morgontrött, undra då hur det känns för dom som alltid är det?!

Hästarna var iaf riktigt fina idag, Kotten fick bara jogga ca 30 minuter eftersom han gått en del, han var riktigt mjuk och fin från början. Amo fick däremot jobba lite mera.. Dock orkade inte riktigt min mage sitta ner så mycket så de blev en del galopp. Han kändes också helt okej, var riktigt rund och fin på slutet. Jobbade lite markarbete med honom på utebanan igår, jäklar vad han laddade på bommarna ;p honom vill inte jag hoppa ;)
Radon var helt okej idag också, fick med ganska mycket rygg från början och kunde behålla den nästan hela passet, inte lika fin som förra söndagen dock men bra nära ;p Behöver få vänster bogen lite bättre på plats, men de jobbar vi på eftersom han tycker att jag är grymt jobbig idag. Fina byten och helt okej slutor speciellt till höger (tro om de kan hänga ihop med vänster bogen?! ;p)

Imorgon blir det ännu en tidig morgon då vi ska hinna släppa ut hästarna innan klockan sju då bussen går mot Sigrid och en nästan dagslång clinic i "att träna inför tävling" håller tummarna att den ska vara väldigt givande och inspirerande :D

Ne nu ska jag fortsätta jobba en stund ;p

Kommentarer
Postat av: Fia

Du verkar har det vääldigt stressigt på jobbet ;)

2008-11-08 @ 17:56:11
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Vad roligt! Ännu en blogg jag kan roa mig med och läsa! :) Hoppas det är bra med dig! Håll mig uppdaterad om jobb eller inte jobb! Ja...du fattar. Vi ses! Kraam!

2008-11-09 @ 23:16:00
URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Postat av: ou

UTMANAD! Se min blogg!

2008-11-09 @ 23:19:10
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: Marie

Hejsan!! vad roligt att du läser min blogg :)

2008-11-11 @ 01:08:24
URL: http://www.maastricht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0