kan man verkligen kalla den. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag mår iaf hyffsat igen nu!

Radon har vilat den här veckan fast jag har ridit en del ändå =) Tizziana två ggr, i onsdags var hon riktigt fin. Och även Lucky varje dag, om man nu kan kalla våran skritt för att rida.

Annars har jag bara försökt ta det lugnt!

Träffat Anna och gjort upp lite om en del av min utbildning och fikade med Fia på Waynes igår och försökte göra lite projektarbete =)

Ikväll ska jag och mamma ut och äta sedan blir det bara en kväll framför soffan.

imorgon ska de hinnas med några ärenden på stan innan jag börjar jobba 15-22.30
Söndag jobbar jag 08.45-15 och sedan ska jag ut och jogga Radon en sväng i ridhuset (för då är skrittveckan äntligen över :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0