Tizziana hamnade på min lott idag! Hon är väldigt väldigt rolig att hoppa då hon påminner extremt mycket om Iza just i hoppningen ;)

Eftersom hon gått timmen innan fick hon avsluta en stund tidigare en de andra då  hon hoppat både ett räcke och en oxer i trav och galopp och väntat jätte fint :D

Nu har jag precis ätit lite middag och sista kapitlen i HP boken ligger framför mig =)

Imorgon ska jag på medarbetarsamtal kl 7 :O sedan upp till ridskolan och rida lucky, ta hand om Radon, ha 15.00 gruppen samt en teorigrupp ( kommer garanterat fyllas på med ännu mer) klockan 16.00 har jag möte med Anna nere på Waynes =) Sen slutar jag faktiskt :O
Helt otroligt

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hellooo! Allt väl med dig? Hoppas medarbetarsamtalet gick bra! Hihi...:) Du tänkte höra om du har möjlighet att jobba nästa söndag, den 30e, 15-22? Jag jobbar då och det skulle vara bra om jag kunde byta, kanske att jag kan jobba söndagen efteråt, då du jobbar eller något? Det hade varit guld värt!!! Hör av dig! Kram!

2008-11-19 @ 10:22:11
URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Du är en ängel! Nu på söndag blir det lite tight, Nicklas, sambon, fyller år då och det kommer en massa folk. Men den 7e då? Ha det bra!! Kram!

2008-11-20 @ 08:57:04
URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Postat av: ou

Hur blir det med jobbet på Tullstorp? nyfikenienstrut

2008-11-20 @ 17:36:33
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0