Det är självklart min prins jag talar om :D

Han var hur fin som helst idag på Ulla träningen och Ulla var riktigt nöjd tror jag ;D

Det var nog det nya kandaret och benskydden som gjorde det!

Jobbade lite skolor (där jag fick super bra tips i vänster slutan som ju varit våra svaga punkt nu ett tag) dessutom en hel del galopp mot piruett jobb fast han fick inte vända mer än ett språng i taget för att jag skulle hinna ha koll på kroppsdelarna och han inte skulle förekomma mig sedan fick jag rida rakt ut ngt språng för att sedan fortsätta vända. Jobbade även lite byten som blev riktigt bra. Några längningar där jag bara log och Ulla sa " Bara för att det är jätte roligt och han gör dom så bra, får du inte rida längre en max 10 m innan du tar tillbaka" jag hade helst bara velat sväva runt i just den traven hela tiden ;p

Imorgon ska vi jobba ännu mer på skolorna och se om vi genom att sätta honom lite extra kan få bytena att bli ännu bättre :D

Till veckan ska förövrigt Radon få en välförtjänt skrittvecka, även om de känns väldigt tråkigt då han är så otroligt fin, men man ska pausa när man är på topp har jag hört ;)

Nu tillbaka till boken :D



Kommentarer
Postat av: Beffa

Ja jag får göra det, min är slut snart så! Får kika om dom har den här uppe!

Jo det är verkligen inte riktigt rätt väder för det, men när snön kommer blir det ju lite finare kort iaf :D

Men en dålig bild är bättre än ingen!



Kul att det gick så bra på träningen! Minns känslan och saknar den!

2008-11-15 @ 20:47:49
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Annso

kul att det går framåt helatiden! =D

2008-11-15 @ 23:35:08
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0