Sitter hemmaoch väntar på att Leffe ska skjutsa ut mig till stallet igen!

Har varit på körskolan och körtlektion. Snart klar med det där körkortet hoppas jag!!
Nu väntar jag på att riset ska kokat färdig så vi kan åka upp igen, går ändå fortare än att gå!

Hunnit med en hel massa idag, tagit hand om Nota ( som Ingrid hade longerat), tittat på Lucky, ridit Lucky ( om man nu kan kalla 30 minuters skritt för att rida ;p), tagit in hästar, personalmöte, promnade med Radon+Fia+Upan, lett River på första lektionen, haft teori, ätit och dessutom kört lektion..

Så lat kan ingen kalla mig ;) Nu har jag min häst kvar att ta hand om och en hopplektion ikväll (tro vem jag ska få rida??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0