Ja efter gårdagens shopping får jag leva på vatten och bröd resten av månaden :O
Men vi hade väldigt trevligt och roligt och fick MÅÅÅÅNGA fina saker med oss hem :D

Vi började på KING´s där jag äntligen hittade ett kandar, ( när jag kom hem ritade Ingrid ett kors i taket ;)) Har ju som ni kanske vet lånat hennes gamla över ett år nu ;p
Köpte dessutom nya benskydd ( Radon har fått använda ett par blå begagnade jag fick av peter för jätte länge sedan tills nu) Men nu  har han äntligen ett par nya fina ;p
desstom fick jag med mig lite små saker så som ridvantar och handskar =)

Sedan begav vi oss till Birsta där jag hittade två par vinterskor, jag har nämligen kostaterat att tygsko+vinter och slask= :(
Så det blev ett par fula men ack så mysiga Uggs samt ett par "riktiga" vinterskor :D
in på Hööks och det blev ännu mer shoppat, vita lindor, schabrak, glanssprej och puff till sadeln.

Min prins blev väldigt fin i sina nya grejor iaf :D 

Nu ska jag ta mig en promenad upp förbi jobbet och skicka iväg paketet med tröjan till mormor och sedan vidare mot stallet för lunchfodring av hästarna, sedan hem igen och städa för att åka tillbaka till stallet och träna för Ulla :D 


Kommentarer
Postat av: ou

Visst träänade du med rosetten fäst i tränset ;)

2008-11-15 @ 15:32:37
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: Beffa

Hörrö du, inte skriva om shopping utan bilder ;) Vill ju se din prins i kandaret jue =)

2008-11-15 @ 16:18:17
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0