Sitter och väntar på att min hårfärg ska bli klar..
Förhoppningsvis blir det mörkare =)

Dessutom fick jag alldeles nyss för mig att boka klipptid, så nu är jag inbokad imorgon bitti hos de nya frisörerna i stan. Hjälp! Hoppas de är duktiga :) Alldeles för lätt med internet inbokning ;p

Har dessutom hunnit med att sola ikväll med min syster =)

Annars har dan inte bjudit på några överaskningar. Var i stallet vid elva efter en välbehövlig sovmorgon, longering av Nota, uteritt av Radon, städa i stallet, lunch, teorigrupp, lite pappersjobb och mockning åt radon och sedan hemgång =)

Imorgon blir det klippning, körskolan, lucky, teori, och ridlektion hinner garanterat med en hel massa mer också men det är de som just nu står på schemat.

Dags att skölja ur färgen och sova =)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0