Har så otroligt mycket att göra den här veckan så de finns helt enkelt inte riktig tid till att uppdatera!

Fias nya häst har kommit :D En til fux ;)

Jag både jobbar, pluggar, går i skolan och rider den här veckan. Har tillexempel haft 4 lektioner på rad i eftermiddags eftersom alla ridlärarna varit på kurs. Så som ni förstår har jag fullt upp hela tiden. De var iaf roligt, men jag är väldigt väldigt trött i huvudet nu.

Radon var ganska fin idag! Gjorde riktigt fina byten till höger. Skojjigt :D

Nu ska jag äta middag, läsa lite småföretagande + naturkunskap och sedan sova

Ska vara på macken 06,40 imorgon bitti och sedan fortsätter de me skola, lektioner på ridis och uteritt på Radon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0