att gå och lägga sig, passar på att slänga in ett inlägg här innan jag ramlar i säng.

Dagen flöt på ungefär som väntat, hann som jag trodde inte rida Radon men men, han dog nog inte av att vila en dag heller..

Halkbanan var verkligen skräckblandad förtjusning, ni som känner mig vet att en av de värsta sakerna jag vet är när folk sladdar. Är så otroligt åkrädd. Dock var det lite lättare då jag själv fick köra =) Skrämande när man inser hur otroligt lång bromssträcka man faktiskt har.

Usekmötet gick också ganska bra, tror jag gjorde väldigt klart att jag inte vill hålla i luciashowen iår igen. Så det känns väldigt skönt!

Har desstom hunnit med ett dressyr pass på Madness ikväll..

Imorgon ska jag troligtvis rida Kotten en sväng i ridhuset då Ingrid är på någon nätverksträff. Sen ska jag hinna med Radon, tror de blir lite jogging i ridhuset för honom också. Har mina teorigrupper, och ska försöka hinna med och klippa lite hästar. Dessutom har vi tydligen personalmöte på OK imorgon kväll som jag måste se till att hinna gå på.
Så morgondagen är lika speckad som vanligt :D

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Stina

fan halkbanan va ju asroligt:D haaha!

2008-11-04 @ 14:27:34
URL: http://stinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0