har jag precis stoppat i mig! Det jag älskar mest med julen förutom alla ljus och den mysiga stämningen är pepparkakorna ;p  Min syster hade idag varit och bakat och kom hem med en påse, helt underbart goda. Tidigare i år har jag ätit köpta men ingenting slår de hembakta.


Hade tänkt att idag skulle jag sova tidigt eftersom jag senaste veckan varit så otroligt trött, men klockan 19.00 infann jag mig på OkQ8 för en postutbildning som drog ut på tiden, förvånad? Ne inte särskillt, telefoner ringde och cheferna svävade ut på diverse olika ämnen. Tex om man säger HM eller Hennes & Maurits. Viktigt för posten utbildningen? Ne inte direkt ;p Men dom är väldigt roliga ändå.

Mer eller mindre sprang hem till Medium, när jag slängt av mig kläderna och slagit igång min systers tv inser jag att kanal 4 har försvunnit :O Så det vara bara hoppla in till mammas säng och titta på de sista 20 minutrarna där.

Sedan fastnade jag ju självklart här.. Har precis läst Sara Henriettas blogg på www.tidningenridsport.se väl värt läsningen. Hon är verkligen jätte duktig på de hon gör, trots att jag råkade hamna mitt i kaoset då jag var där =) Helt övertygad om att hon är en väldigt trevlig tjej om inte omständigheterna varit som dom vart =)

Men nu väntar sängen, borde verkligen ha hunnit med att städa mitt rum också för just nu går det knappt att se vilken färg golvet har, trots att jag vet att det är blått ;) Men det får vänta till en annan dag!

Imorgon är det massa hästar som står på schemat. Inga ordinarie lektioner eftersom nästan alla är i globen. Börjar med Jack där Ingrid lovade att slänga ett öga, vidare till Lucky (när Ingrid äntligen tar sig i kragen och ska åka och klippa sig) när hon kommer tillbaka ska jag få lite hjälp med Radon. Tänk vilken underbar uppbackning jag har!!!

Helt otroligt. Jag uppskattar den något enormt! Hade aldrig utvecklats så otroligt mycket utan henne!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker att du har en jättefin design=) men visst kan jag det, har dock rätt mkt just nu med jobb och sånt. så isf får du ställa dig om 3.e i kön och vänta ett tag :)

2008-11-27 @ 23:39:15
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

okej!=) men jag säger till så fort jag har tid=)

2008-11-28 @ 15:28:54
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0