Dåååligt uppdatering, vet inte riktigt varför har bara inte riktigt orkat skriva, eller inte veta vad jag skulle skriva om...:P

Skola i onsdags, skrev prov på svenskan, tror att de kan ha gott ganska bra iaf, med tanke på hur lite jag tränat.
Sedan gick Fia och jag ner på stan och åt, för mig, årets första glassbåt :D Promenerade vidare till Karin och betalade min sadel :D så nu är den min på riktigt (:
Sedan vidare till Härnöhallen och Ok och hyrde film.
Red lektion för Ingrid, red igenom FEI lagtävlans.programmet för juniorer som jag ska rida på söndag, ganska svårt men andra gången fick vi till de hyffsat iaf..:) Är ju egentligen i svåraste laget för oss ännu men jag rider hellre det än nått av La programmen. I slutet på passet var han iaf tydligen jätte fin. Ingrid hade aldrig sett honom så fin, så de var väl roligt (:

När vi senare kom hem beställde vi mat från minikrogen tittade på film och sov ;P våran spännande valborg (: men skönt var det (:

Idag klev vi upp lagom till frukost ;) sedan promenerade vi bort till stallet och jag red lektion även idag, jobbade lite delar ur samma program som igår sedan lite andra svårigheter + lösgörande, Ingrid sa att han såg fin ut men jag har lite svårt att rida när jag inte riktigt hittar den trevliga känslan, när vi måste bråka lite och både han och jag blir upprörda.. då är det liksom inte lika roligt.. Jag vet dock att sånt måste man ta för att ta sig vidare över tröskeln till nästa nivå, men de är inte så roligt när man precis är där.. 

Hade storstädning av våran sadelkammare på ridskolan också :) Det blev väldigt gott om plats då vi slängt ut alltind som vi inte visste vem de tillhörde..

Klockan tre kom det 15 st 10åringar till ridskolan också för barnkalas, lekte, fikade och red ponnyridning, tror dom var väldigt trötta och nöjda då dom åkte därifrån tre timmar senare.

Nu har Fia och jag ätit Tacos och ska snart sätta igång och baka chokladbollar ;P Vårat torsdagsnöje

Imorgon ska jag jobba, hämta mitt tävlingsskåp, skritta ut på Radon och säkert börja putsa och packa lite inför helgen.. :)

Kommentarer
Postat av: jennie H

haha tacos och chokladbollar mumsigt ;D

2008-05-04 @ 10:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0