Har ju som säkert alla förstått varit på Sundsvalls RK och tävlat i helgen :)

Igår kväll red jag Msvb:3, ett program som jag inte riktigt gillar ;P Tycker mycket bättre om msvb:4an men men.. Radon var ganska fin, man kunde tillochmed se glimtar av hästen vi ser hemma på träning :P Hade några missar men överlag var det helt okej, slutade på 60,62% och låg med det på placering ända tills sista ryttaren hade ridit, som självklart puttade ut oss.. SURT! då det inte var med många poäng heller.. Men vi var väldigt nära!

Idag fick vi sovmorgon och åkte inte förren klockan 13 från stallet, Skulle idag rida FEI lagtävlansprogrammet för Juniorer. För er som inte rikigt har full koll på programmen kan jag ju berätta att det är ngt svårare än msvb programen då de innehåller diagonalslutor i galopp bland annat.
Jag har hela tiden sagt att det här programet fortfarande är lite i svåraste laget för mig och Radon men ack så fel jag hade.
Han var lite överladdad då han kom in på banan och slog sig fri i ena skolan, hade en taktmiss i ökadetraven, galoppinslag, USLA enkla byten och ett byte som var totalt avstannande och trots allt detta slutade vi på 61,75% :O :D Verkligen jätte roligt :D synd bara att vi inte lyckdes hoppla oss upp till 62 så vi kvalat nationellt men de kommer :D vi har ju hitills alltid ökat med 1 %/start :D
Hamnade även här utanför placering, men jag är verkligen jätte jätte nöjd med helgen och det var jätte roligt att rida :D och jag har fått många positiva kommentarer :D

Så nu tar vi det lite lugnt i skogen en vecka innan Ulla kommer upp och tränar oss till helgen :D

Super tack till världens bästa Fia och till "Uffe" ;)
Ska försöka få tag i lite bilder från helgen och lägga upp dom så snart som möjligt :)

Kommentarer
Postat av: annso

vad kul grattis =D

2008-05-04 @ 23:27:33
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: Madde

Tack så jättemycket !! =) Ni var ju oxå jätteduktiga, taskigt o hamna just utanför igår oxå, men snart så =)

2008-05-05 @ 00:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0