Ja det är vad jag är just nu! Jätte trasig på insidan! URK! Mer om det kanske en annan gång, eller nått.

Har dessutom haft dunder huvudvärk sedan i söndaskväll (kan dock bero på trasigheten) och varit allmänt trött och seg!

Har varit ute med min Prins i skogen två dagar iaf :D Han är så underbar! I måndags var vi ute och skrittade en sväng med Fia och Atlet, och idag var vi ute och joggade längs Örsjön! Han var riktigt rund och fin :D
Imorgon har jag inte riktigt bestämt mig för om det blir ett lättare jobb på banan eller om vi tar en lat dag till i skogen. Sen ska Ingrid få sitta på honom på torsdag, det var längesen nu, så de känns som om de kan vara nyttigt! :D

Har dessutom ridit Madness två dagar i rad nu, igår var det bara kaos och ut och in medan han idag var riktigt mjuk och fin :D Roligt att det var sån skillnad på bara två pass! Håller tummarna att jag kan få hoppa honom imorgon också ;P Men man vet aldrig var Ingrid hittar på :P 

Ne dags att sova tror jag visst, huvudvärken går inte över framför datorn har jag hört!

image118
Atlet och Radon, bästa kompisarna! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0