Radon var riktigt fin idag :D trots att vi inte ridit dressyr på en vecka.

Fick jobba lösgörande, och att ha koll på alla delar hela tiden, koll på tempo och form, inte tappa bort ett ända steg..

Min position jobbades de också en del med, fick igen länga mina stigläder (har i princip längt dom ett hål varje gång hon kommit upp) Men på slutet var hon nöjd även med den. "Nu finns det NÄSTAN inget mer att tilllägga på din position om du sitter så här" Jobbade lite tempoväxlingar och hela tiden ha koll på allting, lite skolor, skänkelvikningar i galopp och även byten där fokus också var på att få med ryggen och ha full koll på alla delar.
Nyttigt och väldigt roligt tränigspass :D Känner av det lite i magen nu kan jag ju lugnt medge, tror att Radon var lite slut också så vi skrittade av lääänge.

Imorgon bitti blir det en ny drabbning redan 09.00, Ulla avslutade iaf passet med att tillägga att det var ett riktigt proffsigt träningspass ;)

Hon fick sig också ett gott skratt när Fia efter mig kom in på sin nya stjäna Atlet, har aldrig hört Ulla skratta så mycket, så nu mera är de Mia och Fia på Humle och Dumle ;)

(går tyvärr inte att ladda upp bilder för tillfället så jag får väl lägga in bilden jag tänkte imorgon ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0