Ja imorse var det dags för drabbning igen och idag fick vi (eftersom vi var så duktiga igår) höja ribban ett snäpp till för att komma vidare, ursch tyckte jag och Radon då det blev jätte jobbigt men efter ungefär 30 minuters slit fick vi igenom lite till eftergift och då blev galopp-skritt övergångarna mycket mycket bättre :D Roligt, men jätte jobbigt!

Hem och duschade och åkte vidare till en kompis till annica för att fixa pappas födelsedagspresent! Just nu har jag mest bara jätte ångest över det där, för att de gör de till en så stor grej och jag inte kan göra det med känsla, kan liksom inte vara mig själv och ärlig! Jätte jobbigt! Som tur är tog jag ju mig friheten att bjuda in min underbar vän Fia så jag kommer förhoppningsvis överleva nästa helg ändå! :)

Sen nu har mamma och jag legat och latat oss i soffan, tvättat, varit och handlat och ätit pizza ;) Ska också gå en promenad ikväll! Men först ska jag förshoppnigsvis få övnigsköra lite med pappa...

IMorgon blir det promenad ut i skogen med Prinsen (:

image117
En till bild från framridningen i Sundsvall foto: Elin Nylander

Kommentarer
Postat av: Magda

Hej!
Tänkte bara kika in och säga att jag tycker att du rider mycket trevligt och bra! Det är kul att se vilka framsteg ni gör! :)
//Magda

2008-05-12 @ 00:28:48
Postat av: Sofia

Alltid lika mysigt att rida ut :)

2008-05-12 @ 11:24:43
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se
Postat av: ou

Nu är det långt mellan uppdateringar...

2008-05-13 @ 11:40:52
URL: http://dressyrtant.blogg.se
Postat av: annso

Det gick bra tack =) jag har fått mitt schema för sommaren nu och ska gå brevid hos en till på måndag =)Hur går det på Ok då? trivs du fortfarande?

2008-05-13 @ 13:57:11
URL: http://ansj.blogspot.com
Postat av: terese

ja, underbart med fint väder, men nu är det kallt igen. Skulle ev. bli frost inatt =(
Fin bild på er. Roligt att det går så bra för er =)

2008-05-13 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0