Sitter på skolan och har samhällskunskap, skriver fortfarande på mitt arbete om alkohol och droger. Har kommit en bit och har nu bara slutet kvar vad man ska göra åt det. Vad kan man göra åt det??

Sedan ska jag skynda vidare mot jobbet, jobbar bara tre timmar idag ska bli så otroligt skönt :D Sen har jag en hel eftermiddag ledig, eller jag Ingrid ska rida Radon kl 14.00 sen så ska jag bjuda min älskade vän Fia på fika eftersom hon har namnsdag idag :D  Sedan har jag teorigrupp och efter det ska jag hem och laga mat åt mig och mamma :)

Sen ikväll är det Medium :)

Jag har fort inte bestämt mig för hur jag ska göra på lördag?! Att det ska vara så svårt! Rymma, jatack!

image114

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad händer på lördag?

2008-05-15 @ 11:39:02
URL: http://myentirelife.blogg.se
Postat av: annso

hehe ja nu har vi en =P
Du fyller år i början av augusti va? får se hur det går, jobbar in i augusti med och vet inte riktigt när komvux drar igång.. men kanske=)
Vad ska du göra/rymma från på lördag?

2008-05-15 @ 17:01:41
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0