GAH!!! Skrev nyss ett inlägg som försvann :(

Sitter på skolan och har samhällskunskap.. Är väldigt irriterad på våran lärare..
Som ni kanske kommer ihåg skrev jag för ett tag sedan ett arbete om livsvillkoren i Zimbabwe. Nu har vi bytt lärare och fått samma uppgift igen! Och det spelar ingen roll hur många gånger jag säger att vi faktiskt har gjort detta, så nu är det bara att välja ett nytt ämne och skriva igen, några förslag?

Sen ska jag jobba 10-17, är alldeles för snäll för att tvinga någon som egentligen ska vara ledig att ta mitt pass, så ni får plocka ihop bitarna av mig sen då jag går sönder ;)

Sen ska jag ut och rida min prins :D Han var så duktig igår när vi hoppade på utebanan i stormen, hoppade två studs, ett galoppsprång, oxer, ett galoppsprång och två studs. Han är så rolig att rida :D

Ne bäst att jag sätter fart och väljer de där j*vla ämnet nu då ;P

Grattis också till FIA som tagit körkort igår :D Fortsätter att hålla alla tummar även idag, de verkade ju funka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0