Sitter på skolan och har samhällskunskap igen! Super tråkigt.. har fått några papper med frågor vi ska besvara på och jag orkar verkligen inte ;p Fy på mig!

Igår hoppade jag Humlan :D Hon är så cool den hästen :D Super skojjigt!
Longerade Bellis med hjälp av Ingrid, Jätte jobbigt tyckte hon men på slutet galopperade hon snällt två varv på volten i lugn galopp (: Ska fortsätta med de tre dagar i veckan ett tag för vi hoppas att det blir bättre! (:

Sen var vi ute på promenad med första gänget innan det var dags att ha teori!
Red lektion på Radon, gick sådär, fick inte riktigt den där trevliga känslan. Red lite programdelar och de blev bättre och bättre. Red V:et i msvb:4an har alltid haft problem med de enkla bytena men igår satt dom som en smäck, dock hade vi stora problem med bytena efteråt ;p men men man kan inte få allt!

Nu är det första skolan ett tag till, ska försöka få någonting vettigt gjort! Sen jobb 10-17 Teorigrupp 17.30-18 och efter det är det dags för ett träningspass för mig och Radon igen :) Hoppas på att hitta den där härliga känslan idag! (:
image34

Kommentarer
Postat av: Madde

Hello! :) Det blir A:5 och Msv B:3 på lördag för våran del. :P Själv då? Kram

2008-05-22 @ 09:47:20
Postat av: ou

Grabbarna längtar till Radden kommer till stan och de är beredda på att hålla både tummar och tår för er skull!

2008-05-22 @ 11:49:37
URL: http://dressyrtant.blogg.se
Postat av: Per

Hej Mia
Har arbetet mycket med olika idrottare med att hitta den där "vinnande känslan". Du hittar den inte om du letar efter den! Den kommer när du fokuserar!! Är jag extremt luddig?
per

2008-05-22 @ 19:01:54
URL: http://www.cfpu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0