Det gick riktigt rikigt bra att rida igår :D Så nu är vi laddade till tusen :D Underbart! Ska bli super roligt att åka iväg och tävla igen :D
( om inte alla har förstått det så åker jag och Radon upp till Umeå i helgen, till SURF och ska rida två klasser, en msvb:3a på lördan och en msvb:4 på söndan) 

Jag och Ingrid åker upp mitt på dan på lördan och kommer hem söndag kväll (:

Jobbade ju igår, gick riktigt bra fram till halv tre någongång då jag fick VÄRLDENS huvudvärk (och jag brukar inte ha ont i huvudet) Så då var det super tungt de sista timmarna...
Sen när jag kom ut till stallet precis i tid till teorigruppen såg jag att underbara Fia hade mockat och fixat åt Radon :D Tack igen!! Hade teori och red alltså sen. Satte skolorna i traven på första försöket, vi har haft lite småjobbigt med dom ett tag. Red lite diagonala skänkelvikningar, fattningar och avbrott, öppna i galopp, galoppslutorna som dom ligger i FEI programmet osv. Mycket lösgörande, på slutet jobbade vi även lite med piruetterna, eller de som snart ska bli piruetter :) Höger funkar fint men vänster har varit lite svårare då han velat luta innåt, men igår kom jag på hur jag skulle tänka (öppna fast med tagenbakdel) Funkade super! Avslutade med en travlängning som nog är den bästa vi gjort. Hittade en växel till och både jag och Ingrid bara log :D Super roligt :)

Så som sagt det ska bli riktigt roligt att åka iväg nu :)

Idag regnar det :( Vilket betyder att jag kommer bli blöt eftersom jag inte äger några regnkläder. Ska gå ner på mammas jobb nu och få massage :D Sen är det skolan till strax efter två, evt jobb (förhoppningsvis inte), rida, putsa och packa, titta på Fia när hon rider. Sen tror jag inte det var nå mer som skulle hinnas med idag :D

image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0